Canım Benim

Canım'ın kim olduğunu buraya mesaj atan, bana yardım eden sitelerden gelenler, forumlardan gelenler, herkes merak ediyor.
Ben de bunun için sizlere Canım'ı ve ikimizi anlatmaya karar verdim.

Öncelikle ismini ve okul, yer isimlerini yazı içinde vermeyeceğim. Kendisi isterse yine yayınlarım ben buradan. Fakat bazı ipuçları verebilirim (:

Uludağ Üniversite'si İngilizce Öğretmenliği bölümünde öğrenci. Onunla tanışalı 3-4 yıl oldu. Tanışma hikayemiz de ilginç.
Biz Canım'la daha birbirimizin CAN'ı olmamışken, ilk defa bir otobüste karşılaştık. Ben lisedeydim, o da lisedeydi. Ben 3 sınıftım, o 2. sınıftı. Fakat aynı lisede değildik.

Ben sınavdan çıkmıştım. Dersanenin önündeki duraktan değil de bir sonraki duraktan bindim otobüse. Otobüsüm geldi. Bindikten sonra yer aramaya başladım. Oturdum bir yere. Tam hatırlamıyorum ama bir aile vardı 2 kişilik yer gerekti onlara ben kalktım onlar oturdu. Ben de bakındım sağa sola. Bir kız vardı, liseli olduğu belli, yanına oturdum. Ne kadar sustum hatırlamıyorum, ama birden elindeki kitapçığa gözüm takıldı. "Sınavdan mı çıktın" diye sordum. Belki aptalcaydı soru ama iyi ki sormuşum. Sonra hoş-beş, okul, lise sınav, ortak öğrenci dertlerinden sohbet ettik. Benim durağa geldi otobüs. Ben ona "Görüşürüz" diyerek indim otobüsten. Ben o güne kadar otobüste, okuld tanımadığım hiçbir kıza konuşmamıştım. Bu benim yapımla ilgili, biraz suskun insanım ben.

Sonraki günlerde 5-6 defa yine aynı otobüste, tamamen rastlantı, takdir-i İlahi, karşılaştık. Hatta birinde, aynı otobüste olduğumuzdan çok sonra haberimi oldu. İkimizde aynı otobüsteymişiz, bunu şöyle anlayabildik sonraları: O otobüste kadının biri bağırıp çağırıp cıngar çıkarmıştı. Bunu konuşurken ben de o otobüsteydim v.s. anladık sonra.

Artık karşılaşmadan ziyade biz görüşmeye başladık. Ama hala arkadaştık sadece. Ne bir sevgili, ne bir erkek arkadaş, ne de kız arkadaş. Sadece arkadaş.

O kozasında kelebek olmayı bekleyen bir tırtıldı. Bense...
Dışa kapanıktı ilk bakıştai sert mizaçlı görünmüştü bana.
Ama o lisey bitirdikten sonra, kozasından çıktı ve mükemmel güzellikte bir kelebek oldu.
Artık dışa kapanık, sert mizacı yerine, girişken, daha da konuşkan bir kız olmuştu.

Ben 2. sınıftaydım, o bizim üniversiteyi kazandı. Kendisi ısrarla 2. sıraya yazmış benim üni.
1. sırada marmara üni varmış.
Ama Allah'ın hikmeti bizim üniversiteyi kazandı. Ama Marmara da gelebilirdi. Dedim ya Allah'ın hikmeti.

Şimdi tanışma faslımızdan sonra, Canım'ı anlatayım.

Konuşkan, girişken bir insan. Her insanla konuşur. Arkadaş olabilme kabiliyeti yüksektir. Benim çok sinir olmama(kıskanmama) rağman herkesle konuşur.
Hayatta hep daha iyisini, daha yükseğini ister. Eğitiminde, işinde, giyiminde hep daha iyiyi ister ve bunu başarır. Örneğin; üniversiteyi kazanmak istedi kazandı. Yurtdışına çıkmak, gezmek istedi, eramus programını kazandı, o da benim gibi erasmus öğrencisi şimdi. Hatta Etiyopya'ya bile gidecekyi ama bir sorundan dolayı gidemedi.
Bir özelliğini unuttum, inatçıdır.
...ve kıskançtır (:

Çok tatlıdır, şekerdir.
Çok acıdır, bazen tadından yenmez birtanem.

Onu farklı kılan da bu zaten hem acı hem tatlı olması...

24 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah bozmasın ne denillebilirki başka bilemiyorum...Aşkınıza bir ömür boyu sahip çıkmanız dileği ile...

Adsız dedi ki...

Bu devirde böyle aşk zor, dilerim bir ömür mutlu olursunuz..

Adsız dedi ki...

birbirinizin kıymetini bilin...

Adsız dedi ki...

Allah mesut bahtiyar etsin nice mutlu yıllara :)

Adsız dedi ki...

bölesi coq zor bulunr dorusu umarm ömür boyu mutlu mesut yasarsınz

Hermes dedi ki...

iyi şeylere, kaybedilmemesi gereken değerlere sahip çıkmalı... Yakaladığın sevgiye sonuna kadar sahip çık. Allah mesut etsin kardeşim...

Adsız dedi ki...

Allah mesut etsin. iki can'ada

Adsız dedi ki...

Değerlerin giderek yozlaştığı bir dünyada sevgilerine sahip çıkıp, tüm varlığı ile arkasında duranlara ancak saygı duyulur ve henüz umutların tamamen yok olmadığı farkedilerek sevinilir.

Allah beraberliğinizin tadını hiç bozmasın!

Adsız dedi ki...

Allah aranizi Bozmasin insallah cok Mutlu olursunuz...:)

Unknown dedi ki...

Allah'tan hayırlısını dilemek gerektiğini zor yoldan da olsa öğrendiğim için sizin için sadece Allah'tan hayırlısını diliyorum.Dilerim yüreğinize göre versin.Sitenizi inceledim,yazdıklarınızı okudum ve sizi hiç tanımdan sizin adınıza pek korktum.Dilerim bu sevginiz hayırlı olsun,dilerim 1 Ocak tarihinde sevdiğiniz,doğum günü için bir dilekte bulunurken ,en fazlası olarak daima sizi dilesin..Hiç inancım olmasa da bu konuda , doğruluğuna güvenerek bu sitenin , yazmaya karar verdim bu yorumumu.Eğer ki gerçeksen arkadaşım..eğer ki gerçekse bu yazdıkların..1 Ocak'taki doğum günü için tüm kalbimle şu dileği sunuyorum sevdiğin kişi adına..''Allah'tan dilerim ki sen , sevdiğinin gönlünde her daim en fazla ,en zirvede olasın.''Saygılar...

Adsız dedi ki...

Aşkınız hiçbir zaman bitmesin allah ayırmasın

Adsız dedi ki...

allah aranızı bozmasın yaa hep mutlu kalınn bu devrde böle aşklar kalmadı derken varlını görmek ei geldi bana=))

Adsız dedi ki...

gerçekten çook güzel bi aşk ve çok güzel bi hediye dilerim bu sitede evlilik yıldönümlerinizide kutlarsınız

Adsız dedi ki...

Cok güzel gercktn masallardaki gibi bi aşk .. Umarm hep böyle devam eder. Allah mutlulugunuzu bozmasn.. =)

Adsız dedi ki...

şimdi canın görünür yarın canını çıkarır.deneyimli bi elin tavsiyeleri hayatta en degerli sensin

Adsız dedi ki...

Allah mesut etsin ikinizde çok şanslısın birbirinizi bulmuşsunuz umarım bir ömür boyu sürer birlikteliğiniz... Nice mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun....

Adsız dedi ki...

yaww nerde bu devirde böyle aşk Allah mesut etsin umarım dileğin gerçekleşir

Adsız dedi ki...

İnan okurken gözlerim doldu. Böyle aşk, böyle sevgi yok artık. Umarım ömür boyu devam eder. Çünkü samimiyetinize inanıyorum :)

Adsız dedi ki...

çok güzell allah bozmasın ve ayırmasın, okurken içim yüzümde i tebessüm oluştu, gerçek sevgi ve aşk hala varmış....mutluluklar

Adsız dedi ki...

ben inanmadım hiç birine. biri iyi kafa buluyor herkesle.
hiç olumsuz mesaj da yok.onları yayınlamıyorsunuz değil mİ? hıh!

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel ya...bu devirde böyle aşk..allah ayırmasın ve isteyen herkese nasip etsin!sevgilisinden yeni ayrılmış ve hala ona aşık biri olarak çok imrendim size...sanmıorum ama umarım böyle bir aşk yaşarım..allah sizi daima mutlu etsin aşkınızın hiç bitmemesi dileğiyle...

Adsız dedi ki...

umarım yıllar boyu sürer aşkınız, bu aşkın tadını çıkarın her zaman bulunmaz

Adsız dedi ki...

Allah Bozmasın Umarım Hep Mutlu Olursunuz.Mutluluk Hep Sizinle Olsun...

emel&emre dedi ki...

çok sanslısınız,birbirinizin kıymetini bilin..
bol bol cocuğunuz olsun inşallah:)