Gelismeler

Site ve fikir hakkindaki gelismeler,

11 yorum:

Adsız dedi ki...

super

Aykut dedi ki...

isimtescil.net'e hayır.
Yaktı beni isimtescil.
CNAME ayarlarını bir türlü doğru kaydedemiyor. Projemi mahfetmek üzereler.
Lütfen şu firmaya gitmeyin eğer blogger kullancaksanız.
Bir de şu an itibari ile 3 gün başlarken 51 kişi oldu kutlayan.
en son fikrim,
Tek tek binlerce kişiyi msn'ye ekleyip. Tek tek konuşup ikna etmek.
Okul arkadaşlarım, akrabalarım, çevrem tanımadığım bir sürü insan.

Adsız dedi ki...

umarım başarılı olursun

Aykut dedi ki...

teşekkür ederim temennileriniz için.

Aykut dedi ki...

Site son sürat arkadaşlarımın da yardımıyla insanlara ulaşıyor, dolayısıyla Canımı'ın doğum gününü daha çok insan kutluyor. Yardım eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim tekrar.

Adsız dedi ki...

Umarım başarılı olursun.

http://www.forumhigh.com/askimi-boyle-gosteriyorum-ilginc-bir-o-kadarda-guzel-t19707.html

burda yayınladım bende destek için. ;)

Adsız dedi ki...

Bende birçok arkadaşıma duyurdum umarım istediğin rakama ulaşırsın.

Adsız dedi ki...

http://www.r10.net/ilginc-siteler/106002-askimi-boyle-gosteriyorum-%5B-ilginc-bir-okadar-guzel%5D-2.html

Adsız dedi ki...

Aşka saygımız sonsuz
Umarım bu çıktığın meşagatli yolda destek verenler çoğalır vee amacına ulaşırsın.

Bende destek amacıyla kendi sitemde yayınladım.
http://www.denizmahmuru.net/forum/index.php?topic=10321.0

Yarında arkadaşlarıma söyleyeceğim ve herkese e-posta yoluyla iletmeye çalışacağım.

Herşey aşk için...
iborotti
www.denizmahmuru.net

Adsız dedi ki...

istedigin gibi 20.000 e ulasabirlirsen bizim haberimiz olabilecekmi bunu merak ediyorum : )

Adsız dedi ki...

umarım herşey istediğiniz gibi olur mutluluklar bol şans