canim

Mutlu olmak, mutlu etmek her insanın hakkı.
Değerli olduğunuhissetmek de
öyle.


Her gün de olmuyor artık ama mesela özel günlerde insanlara değerli olduğunu
hissettirmek gerekli bazen birkaç cümle, bazen tek bir kelime bazen kocaman
hediyelerle.

Ben de sevgilime doğum gününde,onu ne kadar sevdiğimi(O bunu biliyor ama ben perçinleştirmek istedim) , ne kadar değerli olduğunu ona hissetmek istedim.
Durdum düşündüm ne yapabilirim diye, aklıma birkaç şey geldi. En sonunda en
zorunu seçtim. Hani yapılabilirlik açısından en zoru.

İnternetten ve site oluşturmaktan anladığımdan onun için bir site
olarakyapmayı seçtim bu hediyeyi. Hediye de şu: 20. yaşında 20.000 kutlama

Sayıyı yani hedefi büyük seçtim çünkü her zaman daha fazlasını istemeyi
sevgilimden, Canım'dan öğrendim ben. O hep en yükseği istedi ve hep bir
basamak yukarı çıktı. Yaşça o benden küçük ama ideallerce ben ondan küçüğüm.

Slogan gibi oldu ama güzel geliyor kulağa. Sayı çok büyük. Günlerdir
çalışıyorum. 6-7 günüm kaldı. Canım'ın doğum günü 1 Ocak'ta. Tanıdığım
tanımadığım herkese söylüyorum. Bazen 3 defa söylüyorum. Herkesle tek tek
konuşuyorum. Girebildiğim kadar siteye, ulaşabildiğim kadar insana ulaşmaya
çalışıyorum.

Eğer siz de bana yardım etmek isterseniz, bu iki insanı mutlu etmek
isterseniz http://canimicin.blogspot.com adresine girip,
isim ve birkaç güzel dile, doğum günü sözü; ile katkıda bulunabilir, Canım'ın doğum gününü kutlayabilirsiniz.

Mutlu ve Umutlu günler dilerim.

Kalın sağlıcakla,
Bektaş Aykut ATALAY

http://canimicin.blogspot.com

Hiç yorum yok: